مصاحبه آرشیو خبر ها
از عملکرد بازیکنانم عصبانی بودم، مشکل دیبالا جدی نیست.

از عملکرد بازیکنانم عصبانی بودم، مشکل دیبالا جدی نیست.

دیدار امروز تیم های سمپدوریا و یوونتوس با نتیجه ی 1‐0 به نفع بانوی پیر به پایان رسید و مکس آلگری در پایان این دیدار به مصاحبه با خبرنگاران پرداخت.

 

یوونتوس نیمه اول بازی را قدرتمندانه آغاز کرد و تک گل این دیدار را خوان کوادرادو به زیبایی با ضربه سر به ثمر رساند. اما عملکرد بانوی پیر در نیمه دوم افت کرد و دقیقه ی پایانی دیدار در حالی سپری شد که مکس آلگری در حال فریاد کشیدن بر سر بازیکنان بود و از عملکرد آن ها انتقاد می کرد.

 

سرمربی یوونتوس در این باره گفت:

 

من به این خاطر عصبانی بودم که در این شرایط تیم باید سازماندهی شده بازی کند، فرمِ خوب خود را حفظ کند و هنگامی که تیم حریف اجبار به حمله دارد روی ضدحمله ها برنامه ریزی کند.

 

بازیکنان سمپدوریا در هنگام مصدومیت دنی آلوز توپ به بازی ادامه دادند:

 

در نیمه اول بازیکنان آن ها پنج مرتبه بر روی زمین افتادند و ما به خاطر مداوای آن ها توپ را بیرون زدیم،  آن ها به محض اینکه وارد زمین شدند، به این رفتار جوانمردانه ما پاسخ ندادند. باید این مسائل را خیلی سریع یاد گرفت. اگر بازیکنی به هر دلیلی بر روی زمین افتاده است باید توپ را بیرون زد. بازی جوانمردانه همیشه برای همه خوب است و در این شرایط نیازی نیست غیرحرفه ای رفتار کنید، در غیر این صورت بهتر است پلی استیشن بازی کنید !

 

آلگری در ادامه افزود:

 

کسب این سه امتیاز یک حرکت رو به جلو است و برد در بازی امروز بسیار مهم بود، چرا که بعد از بازی های ملی برنامه ی فشرده و دیدارهای بسیار سختی در پیش داریم. بازیکنانم یکی از بهترین عملکردهای این فصل را در نیمه اول به نمایش گذاشتند، بازی خوبی ارائه کردند و موقعیت های گلزنی زیادی ایجاد کردند، اما در نیمه دوم نتوانستیم ریتم بازی را حفظ کنیم و بی نظم و برنامه بازی کردیم.

 

مصدومیت پائولو دیبالا به خاطر مشکلات ماهیچه ای شوک بزرگی به تیم وارد کرد:

 

مشکل دیبالا جدی به نظر نمی رسید، او از ناحیه ی ماهیچه ران خود احساس سفتی و گرفتگی کرد، او این احساس را چند روز قبل از این بازی نیز داشت، بنابراین، تصمیم گرفتم که در این مورد ریسک نکنم. احساسِ خستگی برای بازیکنان در چنین فصلِ طولانی طبیعی است، ولی ما نباید کنترل توپ را در نیمه دوم از دست می دادیم، بنابراین برای ذخیره ی انرژی دیگر دنبال تصاحب توپ نبودیم. مهم ترین مسأله این است که هر چیزی را بی اهمیت ندانیم.

 

از آلگری در مورد آینده اش در یوونتوس پرسیده شد:

 

من رابطه ی خیلی خوبی با باشگاه دارم. در حال حاضر من از همه اخبار مطلع هستم و آن ها هر تصمیمی که بگیرند من را در جریان خواهند گذاشت.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: